در این تحقیق که با هدف شناسایی عوامل خانوادگی مؤثر بر ایجاد کسبوکارهای خانوادگی، در میان 160 شرکت خانوادگی و غیرخانوادگی در دو صنعت نفت و نساجی، انجام شده است مشخص گردید که عوامل ارتباطات خانوادگی، اهداف خـانوادگـی، منـابع خـانوادگـی، و بینش مشتـرک خانوادگی بر ایجاد کسبوکارهای خانوادگی تأثیرگذار بوده، اما این عوامل به همراه عواملی چون اندازه خانواده و اختلافات خانوادگی بر ایجاد کسب و کارهای غیرخانوادگی مؤثر نیستند.
احمدپورداریانی, محمود, یدالهی فارسی, جهانگیر, & سمیعزاده, مهدی. (1388). نقش عوامل خانوادگی در شکلگیری کسبوکارهای خانوادگی (مطالعه موردی: صنایع نفت و نساجی شهر تهران). خانواده پژوهی, 5(3), -.
MLA
محمود احمدپورداریانی; جهانگیر یدالهی فارسی; مهدی سمیعزاده. "نقش عوامل خانوادگی در شکلگیری کسبوکارهای خانوادگی (مطالعه موردی: صنایع نفت و نساجی شهر تهران)". خانواده پژوهی, 5, 3, 1388, -.
HARVARD
احمدپورداریانی, محمود, یدالهی فارسی, جهانگیر, سمیعزاده, مهدی. (1388). 'نقش عوامل خانوادگی در شکلگیری کسبوکارهای خانوادگی (مطالعه موردی: صنایع نفت و نساجی شهر تهران)', خانواده پژوهی, 5(3), pp. -.
VANCOUVER
احمدپورداریانی, محمود, یدالهی فارسی, جهانگیر, سمیعزاده, مهدی. نقش عوامل خانوادگی در شکلگیری کسبوکارهای خانوادگی (مطالعه موردی: صنایع نفت و نساجی شهر تهران). خانواده پژوهی, 1388; 5(3): -.