palette
نقش عوامل خانوادگي در شکل‏گيري کسب‏وکارهاي خانوادگي (مطالعه موردي: صنايع نفت و نساجي شهر تهران)

چکیده
در اين تحقيق که با هدف شناسايي عوامل خانوادگي مؤثر بر ايجاد کسب‏وکارهاي خانوادگي، در ميان 160 شرکت خانوادگي و غيرخانوادگي در دو صنعت نفت و نساجي، انجام شده است مشخص گرديد که عوامل ارتباطات خانوادگي، اهداف خـانوادگـي، منـابع خـانوادگـي، و بينش مشتـرک خانوادگي بر ايجاد کسب‏وکارهاي خانوادگي تأثيرگذار بوده، اما اين عوامل به همراه عواملي چون اندازه خانواده و اختلافات خانوادگي بر ايجاد کسب ‏و کارهاي غيرخانوادگي مؤثر نيستند.
واژگان کلیدی
کسب‏وکار خانوادگي، ايجاد کسب‏وکار، خانواده، کارآفريني

ارجاعات
  • در حال حاضر ارجاعی نیست.